ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΟΙΧΤΑ 09:00 - 19:00

[Power & Fitness]

Crossfit
Rowing
Gymnastics
Weightlifting
Powerlifting
Strongman

CrossFit

  • Διάρκεια: 60'
  • Key words: WOD, AMRAP, EMOM
  • Level: 1, 2, 3 & Elite

Ομαδικό πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης και Fitness, που συνδυάζει εναλλασσόμενες ασκήσεις ενόργανης γυμναστικής, άρσης βαρών, στίβου & κωπηλασίας. Η υψηλής έντασης μεταβαλλόμενη λειτουργική προπόνηση βοηθά στη φυσική κατάστασή σας, βελτιώνοντας, την ισορροπία, τον συντονισμό κινήσεων, την ευλυγισία, την ευκινησία, την ταχύτητα, τη δύναμη αλλά και την καρδιοαναπνευστική αντοχή. Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα ασκήσεων που στοχεύει στη συνολική μυϊκή ενδυνάμωση, επιτυγχάνοντας άριστη νευρομυϊκή συναρμογή και μεγαλύτερη καύση λίπους, σε σύντομο χρονικό διάστημα. Απευθύνεται σε άνδρες και γυναίκες κάθε ηλικίας και φυσικής κατάστασης, καθώς η προπόνηση ακολουθεί τις ιδιαίτερες ανάγκες και ικανότητες του καθενός ξεχωριστά. Χωρίζεται σε τέσσερα επίπεδα δυσκολίας και εκμάθησης (Level 1, 2, 3 & Elite). Το Level 1 είναι το intro του CrossFit, στο οποίο οι αθλούμενοι μαθαίνουν την τεχνική των ασκήσεων αλλά και τη φιλοσοφία του.

TIP

Στο Open Crossfit Gym μπορείτε να κάνετε ένα γρήγορο ζέσταμα πριν από το πρόγραμμά σας.

Open CrossFit Gym Level 2, 3, Elite

Καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας λειτουργεί το Open CrossFit Gym, για τα Level 2, 3 & Elite, στο οποίο, έχετε τη δυνατότητα να κάνετε το WOD της ημέρας καθώς και να χρησιμοποιήσετε ελεύθερα τον χώρο του προπονητηρίου. Οι αθλητές του Level 1, κατόπιν συνεννόησης με τους προπονητές, έχουν τη δυνατότητα να προπονηθούν στις βασικές τεχνικές του CrossFit, στο πρωινό ευέλικτο ωράριο του Workout Hall.

Gymnastics

  • Διάρκεια: 60'
  • Key words: Handstand, Hollow – Arch, Kipping

Μέθοδος προπόνησης που έχει για στόχο την πολύπλευρη ενδυνάμωση, με κύριο άξονα το βάρος του σώματος. Τα όργανα που χρησιμοποιούνται γι’ αυτό τον σκοπό είναι το έδαφος, το μονόζυγο, οι κρίκοι, το δίζυγο, τα χαμηλά διζυγάκια και τα πολύζυγα. Επιπλέον, σε αγωνιστικό επίπεδο χρησιμοποιούνται ο ίππος με λαβές, το άλμα και η δοκός. Οι ασκήσεις της ενόργανης σας βοηθούν να κατανοήσετε καλύτερα το σώμα σας, να αποκτήσετε ισορροπία, μυϊκή αίσθηση και συναρμογή, μέσα από τη συνεχώς κλιμακούμενη εκμάθηση ασκήσεων και κινήσεων (όπως η κατακόρυφος, τα kipping, οι μεγάλες αιωρήσεις, οι ανατροπές και όλων των ειδών τα muscle ups).

Rowing

  • Διάρκεια: 60'

Το Rowing ή αλλιώς η Κωπηλασία, αποτελεί ένα αερόβιο δυναμικό πρόγραμμα, το οποίο ενδυναμώνει ταυτόχρονα όλους τους μυς μέσα από ένα ευρύ φάσμα κινήσεων. Αυξάνει την αντοχή και βελτιώνει τη φυσική κατάσταση σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η σωστή τεχνική και η συστηματική προπόνηση συντελούν στην ανάπτυξη του μυοσκελετικού συστήματος μέσω μιας άσκησης χωρίς κραδασμούς και όπως όλα τα αερόβια προγράμματα, έτσι και αυτό, βοηθά στην άμεση καύση θερμίδων και λίπους.

BE STRONGER THAN YOUR EXCUSES

Weightlifting

  • Key words: Snatch, Clean & Jerk
  • Απαραίτητος εξοπλισμός: Straps & Weightlifting shoes

Πρόγραμμα για αύξηση δύναμης και έκρηξης. Περιλαμβάνει βασικές τεχνικές εκμάθησης της άρσης βαρών, όπως το Αρασέ (Snatch) και το Επολέ Ζετέ (Clean & Jerk).

TIP

Συνδυάστε τη Weightlifting προπόνησή σας πριν ή μετά από μια βασική προπόνηση (CrossFit – Kick Boxing & Boxing – TKO κ.τ.λ.).

Powerlifting

  • Key words: Squats, Deadlift, Bench Press

Προπόνηση αντοχής και δύναμης, κατά την οποία πραγματοποιείτε καθίσματα (squats) με άρση βαρών, άρση βαρών σε πάγκο (bench press) και άρσεις «θανάτου» (deadlift), με αποτέλεσμα την ενίσχυση του μυϊκού συστήματός σας και την καύση λίπους. Το Powerlifting δυναμώνει τον κορμό και μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμού κατά τη διάρκεια άλλων αθλημάτων και δραστηριοτήτων.

Strongman

  • Key words: Tires, Butcher

Μέθοδος προπόνησης για ενδυνάμωση, που περιλαμβάνει άρσεις και μεταφορές αντικειμένων/εργαλείων μεγάλου βάρους και ακανόνιστου σχήματος (σε αντίθεση με τις μπάρες και τα kettlebells). Η προπόνηση αυτή, έχει ως αποτέλεσμα τη στοχευμένη ενδυνάμωση τμημάτων του σώματος με σκοπό την απόκτηση καλύτερης ισορροπίας και μυϊκής ανάπτυξης, για την αποφυγή τραυματισμών.