ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΟΙΧΤΑ 09:00 - 19:00

[Cardio & Fitness]

Cardiofit
Tough Kick Boxing Overdose (TKO)
Cross Training
Abs & Hips
Fitbox
Ladies Fitpads

Cardiofit

  • Διάρκεια: 30'

Μικρής διάρκειας & υψηλής έντασης προπόνηση για αύξηση της αντοχής και της γενικής φυσικής κατάστασης. Ο συνδυασμός αερόβιων ασκήσεων βοηθά στην καρδιοαναπνευστική βελτίωση (VO2max) αλλά και στην απώλεια βάρους, ενεργοποιώντας τον μεταβολισμό για μεγαλύτερη καύση θερμίδων.

Tough Kick Boxing Overdose (TKO)

  • Διάρκεια: 60'

Πρόγραμμα διαλειμματικής προπόνησης για μυϊκή ενδυνάμωση και καύση λίπους. Συνδυάζει ασκήσεις CrossFit και τεχνικές του Kick Boxing, που εκτελούνται σε σάκο ή στον αέρα, χωρίς να υπάρχει επαφή μεταξύ των αθλητών. Αναμφίβολα, ένα από τα πιο δυναμικά και εκτονωτικά προγράμματα του Workout Hall.

Cross Training

  • Διάρκεια: 45'

Μια κυκλική, διαλειμματική προπόνηση με σταθμούς, που βοηθά το σώμα να αποκτήσει δύναμη, αντοχή και ευεξία. Πέρα από τη σωματική άσκηση, το ομαδικό πνεύμα του Cross Training σίγουρα θα τονώσει και τη διάθεσή σας!

Abs & Hips

  • Διάρκεια: 30'

Η ιδανική προπόνηση για επίπεδη κοιλιά και δυνατούς γλουτούς, σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η συστηματική άσκηση βοηθά την υγεία και την καλή κατάσταση του σώματός μας, αλλά βασικός παράγοντας για επίπεδη κοιλιά είναι η σωστή διατροφή. Η τακτική επίσκεψη στον διατροφολόγο* μας σε συνδυασμό με την άσκηση μπορεί να οδηγήσει στα επιθυμητά αποτελέσματα.

TIP

Συνδυάστε το πρόγραμμά σας με το CardioFit, για καλύτερα αποτελέσματα.

FitBox

  • Διάρκεια: 45'

Πρόγραμμα Fitness βασισμένο στις τεχνικές πυγμαχίας, σε λακτίσματα από διάφορες πολεμικές τέχνες και σε ασκήσεις ενδυνάμωσης. Οι ασκήσεις εκτελούνται, κυρίως, στον αέρα με λάστιχα και βαράκια σε χέρια και πόδια. Η συγκεκριμένη μορφή άσκησης γυμνάζει αποτελεσματικά όλο το σώμα, βοηθά στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και βελτιώνει τη γενική φυσική κατάσταση.

Ladies Fitpads

  • Διάρκεια: 30'

Ένα πρόγραμμα αφιερωμένο στις γυναίκες του Workout Hall. Μέσα από ασκήσεις και τεχνικές του Kick Boxing πάνω σε κινούμενο στόχο, ο προπονητής σας κατευθύνει να εκτελέσετε συνδυασμούς χτυπημάτων και ασκήσεις ενδυνάμωσης για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.